image

Skall jag berätta en sak som du redan vet? Typ att cykla i skogen är skitkul? Typ att Knivsta banan är skitkul? Eller att 3 plusgrader och höst är fantastiskt?!

Men för att komma till det väsentliga, här kommer det.

Norrorts Lightbulb vs Ville = 0 – 3

Det gick bra igår! Alla race har vunnits med minsta möjliga marginal, men de har vunnits!
Kan tyckas obetydligt att ha en fin ledning i en lokal nattserie på mtb. Men det finns en person som tycker det här är extremt viktigt. Troligare viktigare än både världscup och OS på samma gång.
Den personen heter Aston och är min käre son. Han har snott ett gäng av mina pokaler som dekoration på rummet sitt. Han vet att om pappa inte gör vad han bör och vinner den där cupen så kommer en av hans favoritprydander att försvinna. Det är den bistra verkligheten för en vandringspokal! Ni förstår pressen jag har va?!

Men som tur är hade jag glada nyheter till frukost nu på morgonen. Pjhuu!!

