image

Det här är en ny favorit hos mig. Jag har saknat en något större väska när turen kan bli lite mer äventyr och man vill vara säker på att förstärkningsplagg och fika får plats. Samtidigt är den fortfarande väldigt smidig då den packar platt nära kroppen.
Att det sitter ett ryggskydd på insidan märks inte och om man någon gång har otur så tackar man extra för det.

Dessutom avlastar den axlarna bra då vikten till huvudsak sitter på midjan.
Har även använt den på tävlingar för att få med mig utrustning till teknisk zon eller start området. Vi kan väl gissa vem som får bära kaffet på nästa utflykt med familjen!

Ett riktigt test blir i augusti. Jag har precis bokat en resa till Norge som hålls av en god vän. Det lär bli fjordar och bikeparks utöver det vanliga. Tror jag och Ripley kommer stor trivas!

Gå gärna in och läs om resan. Finns fortfarande några platser kvar!

