image

Så var den oskulden tagen. Idag fick pappa skallepär kliva upp på pallen. Det har så klarts gjorts förut. Fast idag var det i elitklassen. Den är ny! 1337!!!

Jag borde sluta skriva här…

Jaja, jag kom 3:a och resten hade klivit av banan eller inte ens ställt upp. Inte riktigt lika imponerande. Jag var faktiskt inte så imponerande. Inte sagt det men jag har slutat ta min kortison mot astman. Måste låta medicinen gå ur kroppen under några månader för att kunna göra bättre utvärdering i höst. Detta i kombination med varmt väder och mycket damm fick mina ben att trampa luft.

Lite synd. Hade bra koll på ledande Lillpers och knaprade meter för meter i stöket utan att gå på rött. Med en bra kropp hade jag nog kunnat varit med och utmanat. Banan passade verkligen mig och jag vet fler ställen där jag tog linjer som troligen ingen annan tog.

Västerås borde verkligen få stå för en SWE-cup. Den här banan är kul och har det mesta. Tumme upp!!

