image

Det kunde varit misär. Likt övriga tävlingar 2015 så laddar vi med sjuka. Men den här gången med magsjuka, man måste ju variera sig lite.

Jag skrev att det kunde varit misär. Väldigt dålig träning på banorna och hittade inte runt idag. Mådde illa när jag tog i och pyspunka både fram och bak innan dagen var över. Man kan tro att det var misär.

Men gissa, det var det inte! Regnet hade gjort specialsträckorna supermulliga. Hänget var super och en i övrigt kanonbra dag! Det är kul att cykla! Har ni läst det på min blogg förut?

Jag vet att det var lite mycket trampa men den som känner mig vet att jag inte gråter över det.

Ressultatet är inte ute än men jag är knappast med där uppe. Får hoppas jag placerade mig bättre än nummerplåten.
Men kolla in brillorna!! Mina 20 år gamla crossbrillor fick ut och åka igen. Fanns faktiskt rolloff film kvar magasinet!

ENDURO!!!

