20150313_111301_resized

Jag har en plan som den långe och smale brottslingen brukar säga.

Årets plan går ut på att ge tid för en hel del cykel utanför tävlandet. Det är trots allt där jag har mina rötter.
Så tävla varannan helg är min plan. Bra för familjen och mig.

Börjar med att dra igång med Keps Cup om en vecka. Jag kör hälften av racen och troligen på lördagar. Så det blir något likt detta. Och inget är skrivet i sten.

21 mars                                         Keps Cup Södertälje

28 mars                                          Keps Cup Täby
Jag är med och ritar bana

11 april                                           Keps Cup Norrtälje

18 april                                           Järfälla

2 maj                                              Mjölbybiken
Galet kul bana som bara blivit bättre sedan de lämnade Swe-cup, jag har dock aldrig lyckats där?)

16-17 maj                                      Enduro Flottsbro
Enduro Cup som ligger nära. Skulle kört förra året, I år tror jag att jag har mer tid och bättre cykel

22-24 maj                                      Borlänge Tour
Brukar vara trevligt på campingen med familjen, vill familjen så åker vi, Aston gillar glass!

30-31 maj                                      Enduro Falun
Beroende på vad som händer i flottsbro så har jag det här som ett alternativ.

31 maj                                            Klippingaracet
Om jag är rätt underrättad är det Wengans och Emils bana. Detta borde varit Swe-cup, jag vill dit!

13 juni                                             Västerås XC
Aldrig kört, men tror på banan och det är nära

Så kan man nog säga att första halvan av sommaren ser ut. Lite beroende på hur det går och hur jag trivs så kommer det påverka planen för andra halvan och hösten.

