image

Gillar man musik och dessutom skogen så kommer här ett lite oväntat men riktigt bra tipps.
Dessa lurar sitter som berget, oavsett om du sladdar runt i skogen eller bara gillar att stå på huvudet. Inget justerande av öronproppar. Sitter fint trots hjälm och tål både svett och vatten. Fokusera på att gasa och sladda istället.
Dessutom är de smidiga att ha runt halsen när du inte använder dem.

Så nu kan jag äntligen bära med mig musiken ut i skogen. Regn och mörker blir till skogsmys. Och när någon ringer är det bara att trycka på knappen, för det är egentligen ett headset.

Modellen är öppen så man är mer med på vad omgivningen har för sig samt att man slipper höra sitt eget flåsande.

Jag tackar Per på Sennheiser Nordic som såg till att jag hittade rätt modell.

PMX686G heter modellen och jag älskar dem!

