image

Dagen började med att jag vaknade. Inte av mig själv men av en underbar men för tidigt skrikande dotter. Självklart vaknade jag på soffan. Min sjuke son sov i min säng. Även han är dock underbar.

Byta blöja, göra frukost till familjen, klä på mig och inse att temperaturen var plus 0.5°C. Rätt usel temperatur. Inte vinter på riktigt men fortfarande blött/is/kaos och mörker på den asfaltsväg som väntade som första sträcka för dagen. Dubbdäcken fick således sitta på, hela dagen så klart…

Dagen fortsätter med…
+2°C Och regn
Väggad Ville
Ville med gymben
Ville med kramp

Vad blir då slutsumman av en sån här dag? Ja, den var så klart helt jävla underbar. Dryga 4.5h med cykel och likasinnade är faktiskt alltid bra. Oavsett väder!
Tänk efter själv. Hur många gånger har du ångrat att du tagit dig ut i skogen?

Totalt dubbtapp för dagen var 1 st dubb. Tycker det är bra betyg med tanke på snöfritt underlag i skogen.

