image

Första turen i skogen gick bra. Dock lite läskigt att jag börjar minnas mer om kraschen när jag väl var ute i skogen. Jag tror jag börjar minnas att det kan ha varit höger hand som helt enkelt tappat greppet och studsat av styret.

Så kan det gå när ekonomin är tajt och man snålar in på nya handtag.

Racet eller cykelturen gick bra. Det gick lungt och fint utan stress vilket passade mig bra. På 3:e varvet tog jag i då unge hoppet Felix visade benen. Sen samlade jag mig och behärskade tempot in i mål. Kul med så bra tryck i de yngre klasserna! Bra för framtiden!

Som vanligt fixar Täby bra arrangemang med både korv och prisbord. Jag fick med mig nytt fabrikat på sportdryck hem vilket är precis det jag behöver för att få koll på magen 2015.

Nu vill jag ut och cykla igen!

Bilden är förövrigt från Jesper som även cyklade snabbast under dagen. Jag har dock beskärt den för att passa formatet på bloggen bättre.

Och du Jesper, Aston pratade om sin cykelmockapär hela vägen hem:-)

