SONY DSC
(Bilden tagen av Mikael Stark)

Nytt TT = nytt blogginlägg. Jag borde faktiskt bli lite bättre på att uppdatera. Jag skall bli lite bättre. Men det har varit skönt att bara blogga när det passar och under vintern har det helt enkelt inte passat.

TT det då, hur var det med det. Upplandscup hos Gunnar i Kvisthamra och som ni säkert förstår så var banan sjukt bra. Gunnar och CK Norrtälje vet hur man bygger banor. Riktigt riktigt bra är det till och med. Och då är banan inte ens klar än. Att banan inte riktigt håller för vatten än och att vi inte fick köra hela varvet gjorde inte. Jag log hela varvet runt ändå!

Gunnar var dessutom artig och lät mig få åka först över mållinjen. Den karamellen skall jag suga ordentligt på. Tror inte han kommer tillåta det allt för lätt under resterande 2014.

Dessutom har vi en ny spelare i stan. Nils från Sandviken är nyinflyttad till Sthlm och har ben och teknik för att röra om lite i grytan. KUL! När jag fick veta att han kommer från Sandviken blev jag inte alls förvånad att han var duktig att trampa cykel. Mycket duktiga cyklister från den värdsmetropolen. De måste ha något i vattnet. Eller så är de helt enkelt ett väldigt kul gäng med cyklister som sporrar varandra.

När jag ändå håller på och skriver av mig så kan jag nämna ett trevligt samtal med Markus Porath och kvalitetstid igår kväll. Det är tid att ta bort lite vintertunga delar och uppgradera med en härlig lätt sommarskrud för cykeln min. Det blir bra det här!

Da jag föresten att kvisthamra banan är löjligt bra!

