Screenshot_2013-10-15-08-33-38

Jag tror vi avrundar tävlingen med en riktig storstjärna! Axel Lindh med full sadelhöjd, Snyggt!!

Hoppet ligger nog bra till för att ta hem en vinst i höjd. Men personligen så här i efterhand så tycker jag nog att de riktiga vinnarna är de som bara tagit sig ut och försökt. Att ta sig tiden att försöka bli bättre på sin cykel. Att inspirera sig själv och andra till framsteg. Lägg in ett sånt här pass extra i veckan och du lär få både roligare och bli snabbare. Då kan man tala om vinnare!:-)

Så jag bestämmer att alla som skickat in bidrag även får vara med och se sig om vinnare. Hur svenskt det än må låta!

Nu är bara ett problem…. Jag borde ju ha något form av pris, och då så klart till alla. Så långt har jag tydligen inte tänkt!

Jag skall ta en funderare och hitta på något:-)

Kan man skicka kokosbollar på posten?!

