SONY DSC

Med risk för att skriva ett alldeles för lång inlägg så spaltar jag upp dagen i punkter.

Var jag bäst?: -NEJ
Var jag snabbare än de två jag trodde skulle var bäst(Robban/Samuel): -JA
Hade jag allergiknas: -NEJ
Hade jag mina bästa ben: -NEJ
Var helstelt rätt på banan när den blev uppkörd och grottig som få: -NEJ
Hade jag en chans mot Stefan: -NEJ
Körde Stefan med droppost för att han sett mig med en dagen innan: -JA..=D
Var H30 snabbare än H40: NEJ (Gunnar är en jävel att toppa sig till SM. Och jag lyckas toppa mig till Borlänge som inte alls är min banan. FUSK!! Gunnar e grym! Även fast han sprang vid klippan;-)
Kom jag iväg bra i starten?: -JA, Bra som fan! Jag kände mig grym!
Körde jag ”mitt” spår vid klippan: -JA, Förutom när Samuel gjorde dagens stängning bärandes med sin cykel;-)
Har ag tagit bilden på mig själv: Noop, det har Mikael Stark gjort. Jag har fler och han nämner att det kan komma en film.
Får jag dricka öl ikväll?: -NEJ, jag Det blir XCE imorgon så jag väntar en dag till. Även om jag troligen bara får köra ett åk imorgon.
Har Södertälje lyckats med XCO banan: -JA
Har Södertälje lyckats med XCE banan: -Nej, jag är ledsen. men vad är det Södertälje älskar med spikraka löparspår på XCE?
Är detta inlägg slut nu?: -JA

