1020backe

Jag chockade mig själv idag med att köra med pulsdator. Både pulsdator och stoppur skiner med sin frånvaro på mina träningar nu för tiden. Jag tycker det känns lättast så. Mest för att jag inte orkar bry mig. Men idag hade jag med mig den för att se att jag lever. Och det gör jag så klart. Puls har man.

Själva grafen skulle man kunna tro att jag har ritat den ute i garaget mitt. Men icke, jag tog med mig ritblock och penna upp på höga berget och skapade ny konst. Någon typ av 10/20 var målet och jag måste säga att träningen får en helt ny dimension när man kan ta i med hela kroppen upp för berget istället för snålfokus enbart på benen i garaget.

Planen var att hålla ut i 30 minuter. Efter 10 var jag rätt mör. 20 kändes inte mycket bättre men sen släppte det lite och jag bjöd mig själv på bonusminuter. Först 5 men väl där kunde jag lika gärna mosa lite till och klockan stannade på 41:20 innan jag klev av. Helt klart ett pass värt att minnas!

Om ni kikar nere till höger på grafen så skvallras det lite om VAM med mera. Inget märkvärdigt men mer än i garaget ivf.

