strava

Det är egentligen Eriks siffror. Och dessutom bara halva turen då jag kör eget före och efter. Men det är strava, och det finns KOM att jaga. Så ut i skogen med er!

Vi myntade förövrigt ett för oss nytt begrepp. Nu när vi finns på Strava så är risken stor att söndagsturerna kommer innehålla en hel del stravastress. Stravastress är således ett nytt begrepp och nu vet ni vart ni läste det först.

Om ni hittar ordet någon annan stans på nätet tidigare så är det fel.

I övrigt så är det måndag = lunchjogg och gym. Mina lunchturer brukar dock inte vara så mycket joggandes. Kollegorna tycker jag ser lite rolig ut när jag stapplandes vinglar ner mot duschen efter turen. Det tar nog fler minuter att komma till liv än vad de själva 3 km jag springer tar. Ett Coopers test i veckan gör nog magen glad!

