340W

Shit vad jag kommer tjata om det här. Men jag tror fan det bästa du kan göra med din cykel om du inte redan har det är att skaffa en uppsättning med XX1. Sedan en stealth stolpe och du får vilken cykel som helst att bli skadat roligt.

Efter att fått tyst på kablaget i ramrören så testade jag tio varv på brantaste delen av 8:an igår. Helt ljuvligt!! Blöt och geggigt men roligt som få! Vill mer!

Gjorde ett test på monarken idag med. Nu när jag har tagit medicin i en vecka så vill jag se om jag märker någon skillnad. tycker jag är piggare. Men är jag det på monarken?

Idag var jag det ivf. Körde 20 minuter helt utan uppvärmning. Man gör det man har tid med. Det tog dryga 1,5 minuter innan jag var över 300 watt men sen rullade det på rätt bra. 20 minuter slutade på 340Watt. Och så vägde jag på rätt sida om 66 kg idag med.

