Helt ärligt, den där banan hade fungerat rätt bra som XCE bana 2013.
Undra om man får med kläderna, glamouren och frisyrerna på köpet?!
BMX var tydligen inte så RAD -86. Men det är en rätt skoj film.

För min egen del och XCE så har jag inga förhoppningar. Så länge inte arrangörerna börjar ställa ut picknickbord på banorna lär jag ha rätt svårt att hävda mig. Fram för allt om jag kör i Elit. Men jag lär dyka upp på ett och annat race ändå för sakens skull.

Träningen igår var annars lite annorlunda för min del. Datorn till effektmätaren visade på lågt batteri så det fanns varken effekt eller kadens att förlita sig på. Pulsdator kör jag i princip aldrig längre. Det ända jag hade var ett stoppur på mobilen som visade när det var tid att ta i för kung och fosterland. Och det gjorde jag!

