image

Känner mig lite tjock i halsen och något tröttare än vanligt så jag tänkte ta ett kontrollerat pass. Fick inte med mig något ut i skogen och cykel står i delar i garaget. Lampan vara laddad fall någon skulle ändra sig i det sista men jag valde en timme på monarken istället.

Planen var att sitta en timme på 300Watt. Det skall inte vara allt för stora problem. Snudd på behagligt. Men inte idag kan jag säga. HAHA!
Efter en timme hamnade snittet på 292 Watt och behagligt tycker jag knappast det var heller. Somliga dagar vill det sig inte. Orsakerna kan vara många. Men ja väljer att en gång är ingen gång och så länge man tar i så brukar det vara bra träning. Det är alltid något som sätter begränsningen och det är detta något man tränar lite extra dessa dagar.

Lite humor är att uppvärmningen som blev lite längre än den brukar på grund av att jag trasslade med freestylesladdar hamnade på nästan 280 Watt…

När jag kom hem idag så fick jag se Jajje(Astons nalle) på bordet. Aston pumpade honom full med något. Jag undrar om det inte kan vara EPO och om jag kanske kan få lite eller om Jajje skall ha allt själv…

