image

Det som händer och fötter är att det är fredag! Jag som de flesta andra gillar fredagar!
Det blidde inget på bloggen igår. Var som vanligt trött som en kastrull och la den lilla energi jag hade på att åka monark istället. Gjorde en variant med 4:or där jag la in små vilor, verkar poppis så då får man testa. Blev en ganska bra hög med watt extra så det kanske kan vara något.

Om inte jag har så mycket av vikt att bjuda på så kan ni alltid titta in hos Johan. Ser ut att bli dubbelhelg i Borås i år vilket gör att det verkar bli några dubbelhelger i XC-cupen. Borlänge tour varje helg hade så klart varit fest!

Och vad har nu bilden med det här att göra. Inte ett skit, men jag hade ingen bra bild så ni får se den som jag tog åt min kära son på väg till jobbet. Inte varje dag man ser Halvan och Bernard stå och jobba med kabelskopan. Precis som i boken!

