image

Nu är Ville asplövet tillbaks. Jag brukar beskriva mig själv stark som ett asplöv när jag är allt annat än stark. Vaknade med ett ryck i morse med ett par lungor som behövde vädras rejält. Varje steg jag har tagit har gjort mig andfådd och när jag tog mig från kyldisken till grönsakerna fick jag slita på rejält.

Sjuk eller bara rejält sliten vet jag faktiskt inte. Känner inte riktigt igen känslan. Vi har sjukdom i familjen men ingen som har drabbats av lungpressen som jag. Men men, ingen träning idag så får vi se vad som händer imorgon. Antingen är jag väll dunderförkyld eller så blir jag Hulken av superkompensering.

Jultomten dök förbi med! Maskinen skulle dykt upp före jul men som med allt roligt blir det extra väntan. SÅ skönt att kunna göra lite riktigt kaffe igen!! Och JA, det går att göra latte-art på O´bojen så Aston kan få sin ”goja”

