image

Watt i rubriken, det här måste bli en poppis post. Kan tänka mig att Stalle redan är bänkad.
Men det är lite så som det såg ut idag. Först Lucia-firande på dagis. Bilden är nog en av mina bästa. Stod och vinglade på ett staket med ett gäng andra pappor. Aston är en av tomtarna.

Sen tog jag en sväng på monarken. Det är verkligen inte var dag som det sker. Jag försöker minimera monarkandet så mycket som möjligt då jag vet att vi kommer få tid för varandra ändå. Snittet ligger på ca en gång i veckan.

Benen presterade ungefär samma effekt som jag gjorde veckan före SM-medalj 2011. Det var inga rekordben då och inga rekordben nu. Men absolut inte helt värdelösa. Dessutom är jag tjock. Fast tjock vet jag inte om det är rätt ord för jag tror den största boven är att Ville fått någon ny muskel. Bra eller dåligt får framtiden utvisa.

4,93w/kg räckte det bara till idag.

