image

Som jag tidigare skrev på bloggen min så har Johan tagit tag i SCF angående SWE-Cup. Det har uppmärksammats på flera ställen på nätet och jag vet att Johan haft ett givande möte under gårdagen. Exakt vad som beslutats och vad som händer får Johan själv klargöra men jag kan säga att det verkar lovande. Jag tror Johan är rätt man på rätt plats.

Dessutom kan man idag läsa om en annan god väns jag har. Eller man kan inte läsa om honom men man kan läsa om hans föreläsning på Sweden Bike Expo förra veckan. Oskar har under många år jobbat det åt rätt håll för MTB i Sverige men på ett annat plan. Det är mycket att läsa men jag tycker gott du kan ta dig den tiden! Det är kul att det finns folk som Johan och Oskar som vill!

För egen del då, händer det något? Rent träningsmässigt så har jag inte bestämt mig än. Det var nästan 2 veckor sedan jag hade en vilodag men det känns trevligt att träna så finns det tid tror jag att jag tar mig ut i garaget en sväng. Dock inga garantier.

