Då har vi åkt lite högkadens idag. Min bakväxel ville inte behålla fjäderspänningen på väg ut till TC idag så jag fick slänga i en av de lättaste växlarna jag hade för att komma runt. Helt ok ändå även om farten så klart inte var vad den skulle. Faktiskt rätt fantastiskt hur åkbart det är i skogen trotts det blöta höstvädret. Står man bara ut med att bli lite skitig så är stigarna skitbra. Hoppas på att snart få komma ut igen. Kan man köra Ultegra tio delat på XTR 10 delat reglage? Det är nog snabbaste sättet för mig att få en fungerande cykel igen.

Som straff till mig själv för att inte kunna ta i fullt ut så körde jag dubbelt väsjöbacke som avslutning. Högkadens är så klart jobbigt på sitt sätt. Och så länge det går uppför blir man trött.

Väl hemma så väntades favorit lunchen i form av kladdkaka. Min kära familj hade bakat då det är min dag idag. En dag jag delar med samtliga pappor där ute. Jag hoppas ni haft det bra!

Bilden är dock inte från idag. Den har jag stulit från Tobbe som har en bildblogg. För tillfället är det lite mer bilder från SSSM som kördes för några veckor sedan. Ta en titt tycker jag! Finns mer än bilder från SSSM.

Och till alla som undrar, det ni har väntat hela gårdagen för. Sorry att jag blev sen med så viktig info men jag hade bara mobilen till hands under gårdagen.

Om man åker backen upp till dagis med dubbdäck och ett stycke Aston där bak så krävs det 366 Polarwatt för att snitta 21,7 km/h. Frågor på det?

