image

Hmmm, jag hittade tydligen en till watt-mätare. En större och bättre så klart. Men priset var så bra att jag inte riktigt kunde motstå.
Plan ett var att sälja polaren och sätta den här på pendlaren. Men väl i min hand var skicket alldeles för fint för att malas ner på pendlaren. Det blir helt enkelt så att polaren får behållas och gå till coh från jobbet. Exakt vart min nya SRM hamnar är inte klart. Kanske att jag monterar den på monarken för lite mer siffror på kortare intervaller och sedan på en utomhuscykel till våren.
Lättast är så klart att montera på räcern. Mer sugen är jag dock på att sätta Srm spindeln på mina Lightning vevar på MTB cykeln. Det är ju egentligen på MTB,n jag är mest nyfiken vart mina siffror tar vägen. Tror inte jag behöver ha den där för jämnan men ett tag för att lära mig mera.

Vi får helt enkelt se vad som händer till våren.
Skall även fundera på om jag skall skicka den på kalibrering. Det är nog egentligen det bästa men den har gått så lite så det borde inte behövas.

Utan siffror snurrade jag runt i skogen en dryg timme med Stalle med fler. Kanske inte så fysiskt hårt men riktigt roliga gamla goa stigar. Blött och halt javisst!, Riktigt kul! Snurrade en runda i väsjöbacken innan jag svängde hemåt. Det blev bara en då min hals är lite höstdålig.

