image

Avverkade ca 100 mil i bil igår för arbetet räkning och bloggandet blev således bortprioriterat. Men misströsta icke, skriver man något med watt, effekt eller träningspass brukar ofta antalet besökare snabbt poppa upp till det mer normala. Så fårgan är. Har jag lurat hit er i onödan nu?

Det skall faktiskt handla lite om effekt. Men väldigt lite. Jag köpte den här av en god vän för en spottstyver och jag vet att den har sina begränsningar. Men vet man vad man gör så skall den faktiskt göra ett OK jobb. Åtminstone om målet enbart är för att få lite hetts på pendlarcykeln till och från jobbet. Mycket om träning handlar om motivering. Kan man hitta bra motivering underlättar det för bra träning. Vi får se hur det går.

Men jag skriver fortfarande inte om det som jag faktiskt tänkte skriva. Vad jag tänkte skriva är att Polar fan är bra! Effektsensorn var tyvärr trasig vilket självklart inte är bra. Och jag har tidigare haft reklamationsärenden genom dem vilket betyder att det har strulat förut. Inte bra det heller. Men vad som är riktigt bra är deras service! En sproilans ny effktdel kommer på posten på måndag och det har varit samma visa varje gång. Att de dessutom ligger nära rent geografiskt skadar icke.

Övrigt då, rör jag på fläsket? Löpning till lunch och monark till middag börjar bli standard så vi kör på det idag med.

