Jag bygger vidare på döden. Håller för tillfället på att avlida i träningsvärksdöden. Mina 5 km i löpskorna igår lunch har snudd på dödat mina vader. Eftersom jag springer på tårna som barfotabarnen dansar så är det där träningsvärken sätter sig. Men ge mig några gånger så skall det så klart bli bättre.

Nu på morgonen var jag även hos läkaren igen. Ytterligare en analys av alla mina liter blod jag skickat på prov under hösten och för varje omgång så får man några fler svar. Mycoplasman är t.ex helt död nu så att jag får leva. Skönt att veta att kroppen kunde ta hand om den själv och utan piller. Då kanske man är lite starkare och motståndskraftigare till nästa gång. Vad jag däremot får äta är järnpiller. Värdena för jus järn var lite låga vilket knappast är gynnsamt men dock ganska vanligt för uthållighetsidrottare. Dock saknar jag lite järn vilket man ogärna gör som atletiskt aktiv så då får man knapra lite piller och se vad som händer. Ni fattar hur enormt snabb jag kommer bli när allt detta är över? Man lever på hoppet.

Vad som mer håller på att dö är aktuell arbetsvecka! Döden kan vara bra härlig ibland…

