image

Det börjar blir löjligt nu, Tröjan på bilen är en av mina favoriter att bära på mästerskap. Men för första gången på ganska länge kan jag nog bära den på riktigt, utan att vara det minsta ironisk.

Sjukan sitter kvar i kroppen även om jag känt mig frisk och på väg åt rätt håll flera gånger. Men däremellan kommer feber, muskelvärk, tryck över bröstet, tung aning och huvudvärk. Vilopulsen är bara dubbelt så hög mot normalt. Tror inte jag missat något. Förutom att jag i natt även började få ont i halsen. Som jag sa, det börjar bli löjligt nu.

Sista dygnet är utan feber men då har jag istället muskelvärk som om jag hade tävlat på benen i flera dagar.

Hammarbyhillen i morgon har jag helt ställt in. Planen var att bara rulla runt och ha lite kul men eftersom de slängt in mer grusvägar på banan än det redan var så kan jag lika gärna skita i det helt.

