image

Det tog ca 38 bilder och resultat blev rätt värdelöst. Alla prylar kan tydligen inte bli spännande på bild hur länge man än försöker.
På bilden ser ni i varje fall det maghjul som jag byggt själv för några år sedan. Jag ledsnade på de som gick att köpa som kärvade och gick sönder. Det här är kullagrat lågt och med brett styre.

Nu skall det bara användas. Jag har varit katastrofalt dålig under säsongen och alla tävlingar har varit med ryggproblem. Men nu skall det bli ett slut på eländet. Träna träna träna!

Bättre sent än aldrig. Monarken fick smaka lite idag med. Med betoning på lite. Jag kommer snart ur mitt djupa hål, Jag lovar. I morgon skall jag åka Ursvik med Micke och så kan man inte vara tragisk och slö:-)

Annat som händer i veckan är att jag troligen tar fram sågen….

