image

Vilken säljande rubrik det blidde. Lär locka långväga gäster.
Om jag skall fortsätta i den här takten att tömma mig på blod så lär jag få ett ganska jobbigt liv på cykel framöver. Men säsongen känns rätt krasch ur hänseende till resultat så då är det väll lika bra att köra vidare.
Förra veckans provresultat trillade in sent under gårdagens eftermiddag och helt frisk är jag uppenbarligen inte.

TWAR: Negativ
De hittade inget av detta och då får jag hoppas att de gjort rätt. Jag har förstått att det är lite halvknepigt att hitta.

Mycoplasma: Gränsvärde
Om jag förstår det rätt så visar det på att något varit eller är på väg. Det skall testas igen om 4-6 veckor för att få fram en diagnos. Har läst på mer om detta och det kan absolut passa in på flera punkter hos mig. Dessutom verkar den vara snudd på dold hos vissa idrottsmän.

Allergi: Positiv
Bra att veta att man är allergisk. Dock vet jag inte mot vad eller hur kraftigt. Men den ansenliga mängd blod som är på bilden skall med lite tur kunna avslöja mer. Jag gissar att det har med gräs att göra men den som lever får se. Jag har även fått ut ett recept på Kortisonspray vilket jag tänkte testa.

Vem vet, med lite tur kanske jag får lite rätsida på en hög av konstiga frågetecken som jag har. Med lite tur kan jag vara snabb året runt med.

