Titta vad jag hittade! Åsa Erlandsson har filmat fint från banan i Göteborg. Det verkar cyklas rätt friskt där nere och det gör en så klart rätt arg och bitter, eller bara lite avundsjuk;-)
Måste säga att det ser bättre ut på filmen än jag hoppats på. Nu kommer säkert en och annan sten inte få vara med på veteranbanan tyvärr. Förra året fick vi köra elitsvängen men i år tror jag inte veteranerna har den förmånen. Någon sten lär dock få vara kvar, Jag tror bara det är en liten kort sväng som eliten kör extra.
Många kurvor och de korta uppförsbackarna är kanske inte optimalt med fullgungs delux.

Men visst ser det kul ut?!

Själv tänkte jag göra ett försök på Hellas och tidsdagstur i morgon. Har åkt mycket Hellas i mina dagar men senaste åren är det inte lika ofta. Hoppas jag inte blir besviken. Jag vet hur otroligt bra det kan vara.

För den som vill spänna benen och köra lite TT så kör vi ett hemma hos mig på onsdag. Ca 45 minuter runt 8:an är planen och vi träffas 19:30. Start ca 20:00.
Gunnar dyker garanterat upp, Johan C var sugen och eventuellt någon mer. Tror faktiskt banan kan vara bra träning inför SM. Bara att dyka upp. Skriv här eller skicka ett mail om du inte hitta

