image

Så har det känts denna vecka. Jag vet inte varför. Men alla runt omkring mig håller med. Betyder det att jag kommer känna måndag imorgon när det faktiskt är fredag?! Hoppas inte det.
Jag firar med en döds-5-minutare på monarken i kväll tänkte jag. Det är faktisk allt som blir idag. Den här veckan har garanterat inte givit några rekord dagboken men jag känner att kroppen verkligen behöver detta. Börjar få tillbaks mitt gamla jag. Benen trampade frivilligt på väg till jobbet och med lite tur är de sugna på mer på lördag.

Regnet som jag förövrigt stämde träff med igår som inte dök upp verkar vilja umgås hela vägen hem från jobbet idag istället…

Kanske inte mitt mest givande inlägg till bloggen. Men jag tror att dessa inlägg behövs som kontrast till alla mina andra otroligt bra och vackra inlägg.

Vissteresåva?!

