Ja, det är väll så klyschan går? Men det ligger faktiskt en hel del i den. Hur många gånger ångrar du att du kom ut i skogen? Ibland tycker jag de riktigt odrägliga turerna är de som sticker ut och därför de man minns. Inget man vill vara utan

Under senvintern och våren har jag som alla andra åkt runt i slask och tö blandat med smältvatten i form av mörka pölar. Jag gjorde det dock i iförd dessa shorts från Endura. Ett par riktiga guldklimpar så jag känner att jag bara måste få skriva lite om dem. De är i princip helt vattenavvisande och upplevs aldrig blöta. Tyngs aldrig ner och blir aldrig hängande. Trotts fullt hjulsprut genom de djupaste av vatten så upplever man enbart den där torra känslan som troligen Pampers och Libero ger till våra barn. Andas gör de med. Dock på bekostnad av aerodynamiken så klart. De levereras utan blöjdel så jag slipper klippa bort den och alla ni som redan har lycra lätt kan dra på dessa över när det är så där riktigt blött. Ni blir både snyggare och torrare. Jag lovar! Dessutom är prislappen verkligen för alla.

Med lite tur får jag hem ytterligare ett par Endura shorts under veckan som är för de varmare och torrare dagarna.

I morgon tänkte jag skriva om långlopp tror jag. Vad tar man för kreativ bild till det?

