Det var smått kaos ute på vägarna igår kväll. E4:an puttrade fram i 60-80 km/h och på vår relativt korta resa såg vi 4 olyckor. Men redan idag blev det smältsnö av det hela och jag gissar att det inte bjöds på allt för bra cykel ute i skogarna idag. Jag fick själv inte chansen att testa då min kropp strejkar igen. Hoppas det blir kortvarigt.

Gårdagen tillbringades med pulka i en gammal nerlagd skidbacke. Tog hårt på vår lilla filurs krafter så då var det gott att sova pulka. En träpulka som jag själv sov i för 30 år sedan.

Ni har inte missat Thåströms senaste platta hoppas jag? Nu när han är på modet kan man till och med köpa skivan på Ica vilket ProffsBjorre tipsade om. Jag har bar lyssna någon gång än. Inte lika personlig som några av de tidigare men absolut bra. Tycker mig höra både Imperiet och Sällskapet.

