Jag vet att detta inte är helt friskt. Det är viktigt att saker håller vikten, svar ja. Men en för noggrann våg kan resultera i ett mindre friskt beteende där fokus glider från det primära. Jag hoppas att så inte blir fallet. Men jag har numera en våg  som dessutom är krönt och godkänt av ingen mindre än mig själv. Det kan bli riktigt fint när det nu ser ut att dyka upp lite fler delar till mitt bygge. Snart kan jag nog åka storhjuling i skogen!

För att kompensera de kalibrerade siffrorna de senaste dagarna så passar jag på att nämna mitt tänkta blogginlägg som inte blev av igår. Det var tänkt att beröra gårdagens tur från vilket jag inte har en enda kalibrerad siffra. Körde utan puls och tid samt undvek att titta på termometern. Antalet medcyklister varierade från tid på turen så även det blev lite osäkert. Men fint var det! Gjorde en Brännlund och körde i skidglasögon. Tog steget lite längre och kompletterade med snowboardhjälmen. Snowboard har jag förstått är riktigt gubbigt idag. Riktigt mycket H30 tror jag.

Han åka lite Pulka med Aston med. FEST!

Angående tidigare inlägg så blev jag även informerad om att den otroligt gamla startbilden är från inget mindre än Lida Loop!

Ikväll blir det en sväng på monarken. Måste få lite snurr på den efter alla missärsjukdagar.

