Äntligen! Kanske inte så att jag har en komplett cykel men jag får äntligen foga två av de delar jag har. Idag kom ett stycke vevlager så nu sitter armarna på plats. Aston är överlycklig! Snurra vevar är det bästa som finns och utan kedja som håller i och förstör ger mervärde. Jag är glad jag med, även om jag kanske är lite mer nyanserad i min glädje.

Något annat att glädjas åt är min arma kropp som ser ljuset i tunneln. Idag gjorde jag ett tappert försök att kräma ur benen till och från jobbet. Lite tjockt sitter kvar i nosen men det ska inte hindra mig från att snurra några varv i snön ute på 8:an. -2ºC och 2000+ lumen lockar fint.

Övrigt som händer på nätet är att StorStalle skriver fina ord om mig på sin blogg. En något förskönad syn tycker jag han har men smicker går alltid hem så jag tackar och tar emot.

Kram på dig Stalle!

Bara för din skull har jag bokat upp en helkväll nästa vecka då jag ska dissekera min kropp på siffror!

