Äntligen har jag fått cykla lite igen. Jag hade hoppats på att komma ut redan igår men en dålig mage och lite feber sade nej tack till det. Det gjorde att jag var kanske inte i mitt livs bästa form och det blev en ganska kort tur på 2,5h. Men vad gör det när skogen levererar! Snudd på tjäle i marken och torra stenar och rötter gjorde greppet det bästa på flera veckor. Får vi bara lite mer minusgrader kommer det att bli precis hur bra som helst!

Kameran/mobilen fick stanna i väskan idag så bilden är inte från idag utan från helgen som var. Men den visar lite hur otroligt vackert det är nu!

Simon hade jag som följeslagare en bit men han fick tyvärr vända hemåt med ett punkterat bakdäck när ingen av oss hade pump. Han börjar dock få bra flyt ute i naturen och ben finns sedan tidigare så det kommer helt klart bli ett tillskott till MTB-Sverige.

